Czas na prawdziwy omnichannel i otwarcie się na omnieverse

Klienci są osaczeni reklamami, nie ma co się dziwić, że stają się coraz bardziej na nie odporni, a koszt pozyskania nowego klienta drastycznie wzrasta. W przeszłości przedsiębiorcy koncentrowali się na aspektach wewnętrznych firmy, optymalizacji kosztów i maksymalizacji zysków – często zapominając, jak istotna jest obsługa klienta.

Można się ubezpieczyć od niewypłacalności kontrahenta

Ubezpieczenia należności to nie nowość rynkowa, jednak w ostatnich miesiącach zdecydowanie wzrosło ich znaczenie. Zawirowania na rynkach spowodowane galopującą inflacją, zerwanymi łańcuchami dostaw oraz skokowym wzrostem cen nośników energii, powodują, że wiele firm może tracić finansowy "grunt pod nogami". Ubezpieczyciele pełnią funkcję białego wywiadu, dzięki czemu firmy mają dostęp do stałego monitoringu...

Peugeot 308 GT – jakość nabiera innego znaczenia

Pojawienie się odmienionej trzeciej generacji Peugeota 308 może istotnie zmienić postrzeganie modelu. Stylistyka nadwozia "trzystaósemki" od samego początku była nowoczesna i plasowała model wśród jednych z bardziej designerskich, ale trzecia generacja przeszła samą siebie. Auto jest przepiękne. Ten klasyk w stajni Peugeota może śmiało konkurować z niejedną limuzyną, a to...

Płatności mobilne lubimy, ale boimy się blackoutu i utraty dostępu do pieniędzy

Gospodarka bezgotówkowa to nadal utopia – lub dystopia, powiedzieliby inni. Wielu konsumentów ceni sobie wygodę i możliwość wyjścia na zakupy bez portfela. Ale to, co dla jednych jest atrakcyjne, dla innych jest udręką. Szczególnie dla tych, którzy nie mieszkają w wielkich miastach. Eksperci przekonują, że wprowadzanie nowych rozwiązań musi odbywać...

Chcesz więcej sprzedawać w 2023 roku – zacznij sprzedawać inaczej

Nie jest tajemnicą, że wiele firm boryka się teraz z problemami ze sprzedażą swoich produktów czy usług. Wynika to stąd, że obecna sytuacja zmusza firmy do zaciskania pasa i szukania sposobów na obniżenie kosztów. Maleje chęć do zakupów inwestycyjnych, dlatego, aby znaleźć nowych klientów, należy zacząć sprzedawać inaczej. Gdzie inaczej wcale...

7 sprawdzonych sposobów na spektakularny rozwój Twojego biznesu

Jedna z najlepszych metafor o biznesie, jaką znam, za punkt odniesienia bierze kajakarstwo. Osobiście uważam, że sport i biznes mają bardzo wiele wspólnego, głównie, jeśli chodzi o mindset i skupienie na osiąganiu celów, waleczność i samodyscyplinę, więc warto czasami sięgnąć do sportu, kiedy szukamy inspiracji w biznesie. Ta metafora mówi,...

Imponująca CUPRA Ateca

Nieczęsto zdarza się, że ludzie podchodzą do auta, aby sprawdzić, jaka to marka, jaki to model. Tak dzieje się póki co z CUPR¡. Logo marki dla wielu nadal wygląda tajemniczo. Hiszpańskie auta budzą duże zaciekawienie i zachwyt. Sportowe DNA marki bije nie tylko z silnika, ale w dużej mierze z...

Jak zdobyć najlepsze akcesoria do Huawei Watch GT 2 42mm?

Jeśli chodzi o akcesoria do Huawei Watch GT 2 42mm, można być pewnym, że na rynku jest ich do wyboru wiele. Niezależnie od tego, czy szuka się wymiennego paska, ładowarki czy akcesoriów ochronnych – opcje są nieskończone. Aby upewnić się, że otrzymało się najlepsze akcesoria dla swojego urządzenia i w...

Zadowoleni konsumenci, zagubieni sprzedawcy. Firmowa rzeczywistość z Omnibusem

Wraz z początkiem roku weszły w życie nowe przepisy implementujące dyrektywę Omnibus. W sieci pojawiły się już pierwsze informacje o promocjach, w których cena promocyjna była wyższa niż tzw. omnibusowa i trudnościach, które sprzedawcy mają podczas wdrażania zmian. Wątpliwości jest sporo, najwięcej poruszenia wywołuje kwestia promocji.