Zmiana w sposobie wyszukiwaniaZmiana najbardziej wpływowa w branży SEO w ostatnich latach jest związana ze zmianą sposobu, w jaki ludzie przeprowadzają wyszukiwania. Kiedyś, użytkownicy zwykle wprowadzali do wyszukiwarki krótkie i proste zapytania. Jednak w dzisiejszych czasach coraz więcej osób zaczyna używać dłuższych i bardziej złożonych fraz, w celu uzyskania bardziej...
Przyszłość praw autorskich w erze sztucznej inteligencji
Stale rosnący wzrost popularności aplikacji opartych na sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT, stanowi spore wyzwanie w kontekście regulacji prawnych. Istnieje wiele zastosowań tej technologii, a jej imponujące możliwości rodzą ważne pytania dotyczące własności treści, a także odpowiedzialności za ewentualne nadużycia.
Quiet quitting: dlaczego pracownikom przestało zależeć?
Quiet quitting, czyli "ciche odchodzenie" to podejście do pracy, w którym pracownicy nie przejawiają inicjatywy w podejmowaniu działań, nie angażują się emocjonalnie w wykonywane obowiązki, unikają podejmowania nowych wyzwań i nie są chętni do wzięcia na siebie odpowiedzialności za duże projekty. Czy i co powinny zrobić firmy, aby zatrzymać najcenniejszych pracowników?
Opel Mokka GS Line
Choć jej nazwa brzmi łagodnie i lekko, to auto bardzo charakterne. Ma muskularną sylwetkę, mocne przetłoczenia na karoserii i do tego jest zadziorne. Wszystko za sprawą dynamicznego silnika - 1.2 o mocy 130 KM, współpracującego z ośmiostopniową skrzynią biegów. Niby nic wielkiego, ale Mokka w tym wydaniu ma niezłego kopa...
ChatGPT – zmierzch innowacji garażowych
Takiej popularności lub jak młodzi mówią "hype’u" na AI, nikt się nie spodziewał jeszcze rok temu. O ChatGPT i OpenAi, które za nim stoi, słyszeli chyba już wszyscy, którzy przeglądają Internet. Najwięcej mówi się w tym kontekście o zagrożeniach związanych z likwidacją miejsc pracy, "świadomością" maszyn, przejmowaniem danych i opcją zagłady...
O temperamentach Niedoceniana perła zarządzania?
Wielu menedżerów zastanawia się jak lepiej zarządzać ludźmi. W tym celu uczą się zaawansowanych "technik komunikacji", czy "nowoczesnych" metod zarządzania. Jednocześnie, wiedza o klasycznych typach temperamentów nie jest powszechna. A szkoda.
Jak budować widoczność firmy w sieci dzięki obecności w popularnych serwisach?
Dzisiaj każdy przedsiębiorca, który chce odnosić sukcesy, powinien zadbać o widoczność swojej firmy w Internecie. Tylko jak to zrobić? Z pomocą przychodzą sprawdzone narzędzia. Jednym z nich są internetowe katalogi firm. Umożliwiają one m.in. budowanie rozpoznawalności i docieranie do nowych klientów. Czym są wspomniane katalogi? W jakich serwisach warto prezentować...
Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu i sprzedaży
Temat emocji i inteligencji emocjonalnej stał się bardziej popularny na przestrzeni lat. Daniel Goleman i inni twórcy, którzy spopularyzowali tę ideę, dowiedli, że IQ to nie wszystko.
Kredyt kupiecki – wilk syty i owca cała, ale pod kilkoma warunkami
Kredyt kupiecki jest jedną z najpowszechniejszych form regulowania zobowiązań finansowych w transakcjach biznesowych. W ten sposób z kupującymi przedsiębiorcami rozlicza się 3/4 firm. To rozwiązanie ma wiele korzyści. Dzięki temu dostawca sprzedaje więcej i za wyższą cenę, a kupujący może zapłacić za towar, bądź wykonaną usługę, po terminie dostawy. Nie wymaga to...
TOP 12 sposobów na optymalizację współczynnika konwersji w e-commerce
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie zakupów cyfrowych istnieją zasady, które należy stosować, aby zachęcić klientów do kupowania produktów w e-sklepie. Procesy te koncentrują się wokół konwersji, która jest najważniejszym wskaźnikiem. Poznaj jej miary i zasady, a także 12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w handlu internetowym.