Pół sekundy do klienta – transformacja e-commerce

Prowadzenie biznesu w e-commerce bez mierzenia i badania jego kluczowych elementów można porównać do chodzenia z zamkniętymi oczami. Pole bitwy o klienta jeszcze nigdy nie było tak konkurencyjne i skomplikowane, a walka o jego zainteresowanie tak zacięta. Synergia między firmami i partnerami technologicznymi staje się coraz ważniejsza.

Przyszłość Tesli

Apple zmiażdżył niegdyś dominujących producentów telefonów komórkowych. Czy Tesla może w ten sam sposób zawładnąć branżą motoryzacyjną?

Real time marketing – dlaczego warto wdrożyć go w swojej firmie

Najlepsi marketerzy muszą mieć oczy dookoła głowy. Dzięki temu prężnie wyłapią w zasobach sieci okazje do wzbogacenia swoich treści. Jakiś temat budzi zainteresowanie internautów? Warto więc go wykorzystać. Tak działa real time marketing – jest to szybkie reagowanie na trendujące tematy, a następnie próba tworzenia viralowych treści głównie z pomocą mediów społecznościowych.

5 kroków, o których powinien pamiętać start-up, nawiązując współpracę z fundusze

Fundusze venture capital przeżywają obecnie w Polsce prawdziwy boom. Według szacunków, aktywnych jest ich już nad Wisłą około 130, a wiele z nich wciąż ma do rozdysponowania miliony złotych na rozwój spółek z potencjałem. Jakiego typu start-upy mają największe szanse na otrzymanie zewnętrznego finansowania typu venture capital oraz na które kwestie...

Polski £ad wprowadza definicję miejsca faktycznego zarządu

Zgodnie z obecnie funkcjonującym art. 3 ust. 1 ustawy o CIT podatnicy mający siedzibę lub zarząd na terytorium Polski podlegają obowiązkowi podatkowemu od całości swoich dochodów, bez względu na miejsce ich osiągania. Określenie siedziby spółki co do zasady nie jest problematyczne, ponieważ każda spółka powinna mieć tę kwestię uregulowaną w...

Agencja public relations a firmowy blog

Firmowy blog to jeden z najpopularniejszych sposobów prowadzenia działań PR w sieci. Pozwala nie tylko zamieszczać informacje o nowych produktach czy usługach, ale też budować wizerunek przez prezentację bieżących działań firmy oraz skierowane do klientów praktyczne poradniki. Jakie jeszcze korzyści daje prowadzenie firmowego bloga? Czy warto powierzyć to zadanie zewnętrznej...

Opinie – największy wróg porozumienia

Opinie są nieodłącznym elementem podejmowania decyzji nie tylko w życiu prywatnym, ale też w sytuacjach biznesowych. Umiejętność radzenia sobie z opiniami innych, bez podważania czy marginalizacji ich zdania, jest kluczowe dla osiągnięcia porozumienia. W biznesie decyduje też o sile negocjacyjnej i sprzedażowej, a tym samym przekłada się na powodzenie transakcji.

Jak radzić sobie z obiekcją ceny klienta?

"Ile?! Za drogo!" – każdy z nas to zna. Obiekcja dotycząca wysokości ceny nie jest łatwa, ale możemy być pewni jej pojawienia się niemal w każdej rozmowie handlowej, warto więc się na nią odpowiednio przygotować. Zapraszam Cię do artykułu, z którego się dowiesz, w jaki sposób radzić sobie z powszechną i często niszczącą...

Piękność z Rüsselsheim

Nowa Astra prezentuje śmiałe wzornictwo, nowoczesny desing, mulkularną sylwetkę i wyraziste linie. We wnętrzu króluje cyfrowa deska rozdzielcza Pure Panel z dużymi ekranami i intuicyjnymi elementami sterującymi. To pierwsza hybrydowa wersja Astry, wydajna i niskoemisyjna - z hybrydowym układem napędowym o mocy 225 KM. Szósta generacja Astry została zaprojektowana, opracowana i...