And the winner is…

Eksperci, praktycy oraz ekonomiści, będą dyskutować między innymi o trendach w gospodarce (w ujęciu globalnym i lokalnym) oraz aktualnych wyzwaniach dla dyrektorów finansowych,
które związane są z dynamicznymi zmianami gospodarczo-podatkowymi w Polsce.

Gdzie: Warszawa, hotel InterContinental
Kiedy: 2 października

Udział w kongresie Dyrektorów Finansowych jest bezpłatny. Wymagana jest rejestracja poprzez wypełnienie formularza na stronie http://dyrektorfinansowyroku.pl/Warszawa/.

Podczas warszawskiego kongresu zaplanowano m.in.:

  • HEATMAPA RYZYK FINANSOWYCH W POLSKIEJ GOSPODARCE – IGNACY MORAWSKI, Ekonomista projektu SpotData, lider innowacji New Europe 100 Financial Times
  • Panel dyskusyjny: PIERWSZE MIESI¡CE SPLIT PAYMENT A REALIA BIZNESU – KONSEKWENCJE MECHANIZMU PODZIELONEJ P£ATNOŚCI DLA PRZEDSIÊBIORCÓW
  • Debatę ekonomistów: KONIUNKTURA I WZROST GOSPODARCZY POD PRESJ¡
  • Prezentację wyników badań polskich CFO – PERSPEKTYWY DLA BIZNESU
  • Panel dyskusyjny: MAPA WYZWAÑ PRZED CFO 4.0\
  • W DRODZE NA SZCZYT – ekskluzywny wywiad PIOTRA CHÊCIÑSKIEGO z KRZYSZTOFEM WIELICKIM

Po merytorycznej część spotkania odbędzie się uroczysta Gala Nagrody DYREKTOR FINANSOWY ROKU, podczas której zostaną ogłoszeni laureaci XIII. edycji Konkursu w dwóch kategoriach: „Dyrektor Finansowy Małych i Średnich Firm” oraz „Dyrektor Finansowy Dużych
Przedsiębiorstw”. Podczas tegorocznej edycji zostanie wręczone także SPECJALNE WYRÓ¯NIENIE dla Dyrektorów Finansowych w spółkach notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych oraz zupełnie nowe wyróżnienie DIGITAL FINANCE AWARD.

Całość wydarzenia zwieńczy UROCZYSTY BANKIET połączony z degustacją ekskluzywnych trunków, a Uczestnicy oczarowani zostaną magią kasyna.

Kongres Dyrektorów Finansowych jest przedsięwzięciem niekomercyjnym. Ideą tego branżowego spotkania jest stworzenie platformy wymiany doświadczeń i dyskusji merytorycznej  dla osób profesjonalnie zajmujących się finansami przedsiębiorstw. Jest to największe tego typu wydarzenie, organizowane dla dyrektorów finansowych w Polsce.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla dyrektorów finansowych oraz osób nadzorujących finanse firm.

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Potęga rozwoju – rozwój do potęgi. Drogi innowacyjnych MSP po kapitał

Organizatorami wydarzenia są Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Urząd Miasta Poznania oraz Wielkopolskie Centrum Wspierana Inwestycji. Honorowy patronat nad konferencją objął Marszałek Województwa Wielkopolskiego, Pan Marek Woźniak. Cały cykl konferencji został objęty patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Tematyka konferencji obejmować będzie możliwości finansowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw w nowej perspektywie finansowej na lata 2014-2020 oraz rolę innowacji w rozwoju sektora MSP.

Jej celem jest dyskusja oraz wymiana poglądów i doświadczeń między przedsiębiorcami, a przedstawicielami władz samorządowych i instytucji otoczenia biznesu. Integralną częścią konferencji będzie debata pod hasłem „W poszukiwaniu efektywnych instrumentów wsparcia MSP”, w której udział wezmą przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, Urzędu Miasta Poznania, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wielkopolskiego Centrum Wspierana Inwestycji, Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz firmy Info Baza Technology.

Partnerami konferencji są Wielkopolska Platforma Innowacyjna, Bank PEKAO S.A., Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Kopsky Solutions Poland Sp. z o.o. – twórcy usługi boomway.pl. Patronami medialnymi wydarzenia są Radio Merkury Poznań, Gazeta MSP oraz portal Biznes2biznes.com.

Więcej informacji na stronie www.fund.org.pl

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kartą się opłaca

Co istotne, istnieje wiele narzędzi, które wykorzystane w prowadzeniu małego i średniego biznesu, mogą realnie przyczynić się do rozwinięcia biznesu, szczególnie zaś zwiększenia obrotów.

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców rozpoczął cykl seminariów, których celem jest przekonanie przedsiębiorców sektora MSP, że inwestycja w terminal płatniczy jest inwestycją we własny biznes. Organizowane seminaria mają dostarczyć wiedzę na temat tego jak w pełni wykorzystać możliwości związane z akceptacją kart płatniczych.

Najbliższe seminarium – organizowane we współpracy z £ódzką Izbą Przemysłowo-Handlową – odbędzie się 20 listopada br. w £odzi.

Podczas seminarium omówione zostaną zalety płatności bezgotówkowych w biznesie, sposoby przygotowania firmy do płatności elektronicznych, możliwości znalezienia właściwego partnera do akceptacji kart oraz kwestie zarządzania ryzykiem i procesowania kart.

Szczegółowe informacje o spotkaniu znajdują się na stronie Organizatora, www.zpp.net.pl

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Marka jest kobietą

Po "Sukcesie Pisanym Szminką" z Olgą Kozierowską, tym razem zapraszamy na wieczór z „Osobowością Roku”, laureatką plebiscytu „Sukces Roku”, „Dyrektorem Marketingu Roku”, jurorką konkursu „Idea Awards”, „Golden Arrow” – Gabrielą Antczak.

Tytuł Dyrektor Marketingu Roku przyznawany jest utalentowanym i jednocześnie niebanalnym osobowością, które dzięki swym działaniom wpłynęły na sukces rynkowy firm. To najliczniej obsadzona i najtrudniejsza kategoria. Dyrektor Marketingu Roku nie tylko musi być dobrym szefem, ale również wartościowym człowiekiem i osobą, której nie są obce istotne problemy społeczne. Laureatka wynikami swojej pracy przebiła zacne grono Dyrektorów Marketingu firm wielu branż, m. in. FMCG, farmaceutycznych, bankowych, budowlanych itd.
@@
Gabriela Antczak została uhonorowana tytułem Dyrektora Marketingu Roku w kategorii: „Wyjątkowa efektowność przy niskim budżecie”.

Gabriela Antczak jest praktykiem marketingu, a na swoim koncie ma wiele wdrożeń produktów i kampanii zakończonych dużym sukcesem. Przez niespełna pięć ostatnich lat Dyrektor Marketingu w firmie "Kupiec" – jednej z największych firm spożywczych w Polsce. Od kilkunastu lat opracowuje i wdraża strategie marketingowe zarówno dla dużych, powszechnie znanych, jak i najmniejszych firm. Napisała także poradnik "Mali mogą więcej!" (TOP 10  Empiku w kategorii „zarządzanie”) będącego efektem doświadczeń z pracy w charakterze doradcy w sektorze MSP. Mama 5-cio letniego Andrzejka.

"Rozmowy o marce" to spotkania z najlepszymi praktykami biznesu a jednocześnie wspaniałymi, wartościowymi ludźmi, godnymi naśladowania. Nasze wieczory dedykujemy osobom pragnącym więcej z życia, zawodowego i osobistego, szukających inspiracji i motywacji do działania, praktycznej wiedzy z dozą uśmiechu, a także ciekawych kontaktów biznesowych w przyjaznej atmosferze cocktailowego spotkania.

To i jeszcze więcej, dostaniecie na pewno podczas tego wieczoru!

19 września o godzinie 18:00   I   Hotel Nadmorski, Gdynia

Co będzie się działo?
 
18:00 otwarcie spotkania i powitanie gości, Jarosław Waśkiewicz, redaktor naczelny biznesnafali.pl

18:10 Jak zbudować silną markę tu i teraz. Podróż od zera do bohatera”, czyli angażujące biznesowe wystąpienie ze smakiem i humorem – w roli głównej Gabriela Antczak, „Osobowość Roku, Dyrektor Marketingu Roku”. Dyrygent: Jarosław Waśkiewicz.

19:35 debata z uczestniczkami i praca domowa „zbuduj swoją markę”

19:50 przerwa kawowa, podczas której ćwiczymy „zasadę 30 sekund – powiedz mi, jaką marką jesteś”

20:15 loteria wizytówkowa, czyli wyjątkowe niespodzianki od wyjątkowych sponsorów i partnerów. Kuluary, smakowanie i dobra zabawa
 
Inwestycja w siebie: 50 zł

Zapraszamy serdecznie. Zgłoszenia i zapytania kierujemy na redakcja@biznesnafali.pl, z dopiskiem „marka jest kobietą”. Płatność przed spotkaniem.

Zobacz nasze poprzednie wydarzenia, zdjęcia i wypowiedzi uczestników:
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=13711:relacja-sukces-pisany-szmink-2-odnie-sukces-pomimo-strachu&catid=1:polecamy

http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=13603:sukces-wieczoru-180-minut-dookoa-siebie-sukces-pisany-szmink-z-olg-kozierowsk&catid=1:polecamy

Kontakt:
Jarosław Waśkiewicz
Wydawca/redaktor naczelny
Pomorski Portal Informacyjny Biznesnafali.pl
tel.: 730-822-900
www.biznesnafali.pl
redakcja@biznesnafali.pl

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

66. Międzynarodowe Targi "Pomysły, Wynalazki, Nowe Produkty iENA 2014"

Tegoroczne kolektywne stoisko polskie agencji Promocyjnej Inventor na wystawie w Norymberdze do chwili obecnej patronatem honorowym objęli:

  • Ministerstwo Gospodarki;
  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości;
  • Marszałek Województwa Mazowieckiego, Pan Adam Struzik;
  • Rada Główna Instytutów Badawczych;
  • Fundacja "Kobiety Nauki – Polska Sieć Kobiet Nauki".

@@

Wystawa iENA w Norymberdze jest jedną z największych światowych imprez tego typu. Pierwsza edycja wystawy odbyła się w 1948 roku i od tego czasu wystawiono tam ponad 30 tysięcy wynalazków. Wypracowana przez lata renoma targów sprawia, że są one miejscem odwiedzanym przez specjalistów różnych branż z całego świata. Wysoka ranga zdobytych medali iENA jest szczególnie ważnym argumentem przy wprowadzaniu produktów i technologii na rynek innowacji. Różnorodność prezentowanych rozwiązań oraz wysoka jakość programu obfitującego w liczne specjalistyczne wykłady i dyskusje panelowe dodatkowo zwiększa skalę tego wydarzenia. Wszystkie Targi iENA przyciągają zainteresowanie radia, prasy, telewizji oraz mediów elektronicznych z całego świata.

Wystawa iENA w liczbach

  • W zeszłorocznej edycji zaprezentowano ponad 700 wynalazków z 32 krajów (2013).
  • 90 proc. badanych wystawców oceniało możliwości kontaktu biznesowego jako "bardzo dobry" i "dobry" (2013).
  • 29 wystawców przedstawiło konkretne umowy podpisane na targach (2013).
  • Ponad 57 proc. wystawców spodziewa po targach dobrych efektów biznesowych z powodu obiecujących kontaktów i rozmów odbytych na iENA (2013).
  • Podczas 2 dni zamkniętych dla ogółu zwiedzających wystawę odwiedziło wielu specjalistów z firm krajowych i międzynarodowych – przemysłowych
  • i handlowych, jak również przedstawiciele biznesu z ponad 40 krajów.
  • Niezawodność i profesjonalizm organizatorów targów oraz już 66 edycja tej imprezy zapewnia wysoką renomę i markę.

Dlaczego warto wystawiać się z INVETOREM

Agencja Promocyjna INVENTOR sp. z o.o. zajmuje się promocją polskich wynalazków na krajowych i międzynarodowych wystawach innowacji i nowoczesnych technologii od 2008 roku. Szczególnie ważna dla tych działań jest jedna z największych na świecie wystawa w Norymberdze, której INVENTOR jest Oficjalnym Przedstawicielem na Polskę. Nasz udział podczas 65. Międzynarodowych Targów "Pomysły, Wynalazki, Nowe Produkty" IENA w Norymberdze, został wysoko oceniony przez organizatorów wystawy. Nasze stoisko prezentowało wysoki poziom merytoryczny i wizualny oraz dobrze przysłużyło się wizerunkowi polskiej nauki. Jesteśmy bardzo skuteczni

w pozyskiwaniu medali i nagród specjalnych dla naszych klientów, efektywnie dbamy o interesy instytucji naukowo-badawczych i odnosimy na tym polu wiele sukcesów. Podchodzimy indywidualnie do każdego klienta zarówno w kwestiach finansowych jak i przy przygotowaniu prezentacji targowej. Również po zakończeniu wystawy prowadzimy intensywne działania PR w kraju, dzięki czemu w mediach ukazuje się wiele informacji na temat prezentowanych przez nas wynalazków.

Wystawa skierowana jest do wszystkich instytutów badawczych, uczelni wyższych oraz innowacyjnych przedsiębiorstw. Zainteresowanych udziałem w wystawie prosimy o kontakt pod adresem biuro@inventor-factory.pl.
Więcej informacji na temat tej imprezy: www.inventor-factory.pl.

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dzień Normalizacji Polskiej

Konferencja ma na celu wieloaspektowe przedstawienie przyszłości normalizacji – z punktu widzenia samej instytucji, urzędów, konsumentów i przedsiębiorców. Do dyskusji zaproszono przedstawicieli kadry zarządzającej polskiego biznesu, administracji państwowej, reprezentantów środowiska naukowego oraz federacji i stowarzyszeń branżowych i konsumenckich. Spotkanie będzie okazją do podkreślenia korzyści, jakie stosowanie norm przynosi naszej gospodarce i społeczeństwu.

Coroczne obchody Dnia Normalizacji Polskiej przyczyniają się do zwiększenia świadomości normalizacyjnej wśród producentów, usługodawców i konsumentów, a w konsekwencji do podniesienia jakości i bezpieczeństwa oferowanych produktów i usług. Normalizacja staje się nie tylko narzędziem konkurencyjności, lecz także sprawdzianem świadomości konsumenckiej.

Patronat honorowy nad konferencją objęły: Ministerstwo Gospodarki, Komisja Europejska – Przedstawicielstwo w Polsce, Krajowa Izba Gospodarcza, Federacja Konsumentów.
Patroni medialni: „Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw”, „Przegląd Techniczny”,
portale: eGospodarka.pl, Infor.pl, biznes2biznes.com.
 
Krótki rys historyczny PKN:
Pierwsze posiedzenie Komitetu odbyło się w 1924 r., wtedy też Komitet przyjął nazwę POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY – był to początek normalizacji na szczeblu krajowym. Od początku działalności PKN stara się, aby system normalizacji został w pełni wykorzystany dla ułatwienia działania i rozwoju przedsiębiorstw oraz bezpieczeństwa konsumenta. Od czasu uzyskania członkostwa w Europejskim Komitecie Normalizacyjnym CEN i Europejskim Komitecie Normalizacyjnym Elektrotechniki CENELEC – Polski Komitet Normalizacyjny uczestniczy w ugruntowywaniu Jednolitego Rynku Europejskiego poprzez udział w opracowywaniu Norm Europejskich. Natomiast jednym z działań służących zwiększaniu świadomości normalizacyjnej było ustanowienie Dnia Normalizacji Polskiej.

Więcej na stronie: www.pkn.pl

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Projekt PARP pod patronatem Gazety MSP

Miesięcznik zaangażuje się w szerzenie wiedzy o korzyściach wynikających z inwestowania w kadry. Wesprze upowszechnianie metod, służących efektywnemu wykorzystaniu zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach.

O projekcie

Głównym celem projektu jest zmiana świadomości polskich przedsiębiorców w zakresie zysków, płynących z rozwoju potencjału pracowników. Co to oznacza? Rentowność firm z sektora MSP jest silnie uzależniona od wiedzy i umiejętności pracowników. Wielu polskich przedsiębiorców wciąż jednak nie zdaje sobie sprawy z istoty udziału kapitału ludzkiego w wyznaczaniu pozycji firmy na rynku oraz efektywności jej działania. 

@@

Jak wynika z badań PARP, 88 proc. polskich przedsiębiorców traktuje wydatki na szkolenia pracowników w kategorii  kosztów. Kadra zarządzająca boi się łożyć na rozwój pracowników z obawy, że dobrze wyszkolona osoba opuści firmę w poszukiwaniu lepszych ofert. Dodatkowo przedsiębiorcy często nie potrafią skutecznie korzystać z gromadzonych danych o zespole. Tymczasem diagnoza aktualnej sytuacji personalnej jest kluczowa w procesie podejmowania decyzji kadrowych i strategicznych w każdym zespole. Wymierną korzyścią z oceny zasobów ludzkich jest także możliwość lepszej kontroli kosztów przeznaczanych na szkolenia kadry.

Szansa dla przedsiębiorców

PARP wspólnie z SGH chcą w sposób praktyczny przekonać biznesmenów, że inwestowanie w kadry zwyczajnie się opłaca. Głównym działaniem projektu jest opracowanie innowacyjnego, dopasowanego do realiów polskiego rynku narzędzia wyceny kapitału ludzkiego (w skrócie nazwanego NKL). Nowa metoda pomoże przedsiębiorcom zdiagnozować wartość i przydatność zasobów ludzkich firmy. Przyczyni się do ułożenia skutecznej i opłacalnej strategii rozwoju zespołu. NKL ma formę prostego arkusza kalkulacyjnego. Pozwala w sposób ustrukturyzowany gromadzić dane o kapitale ludzkim organizacji. Bada zarówno ilościowe jaki i jakościowe aspekty zasobów ludzkich, dostarczając w formie raportu wstępnych interpretacji wyników przeprowadzonych analiz.

NKL może być stosowane w firmach każdej wielkości. Nie wymaga dodatkowego oprogramowania, ani zatrudnienia specjalistów do obsługi. Zaletą inicjatywy jest również dostępność  narzędzia, które przedsiębiorcy z całego kraju już wkrótce będą mogli pobrać bezpłatnie ze strony internetowej projektu.

Aktualnie NKL jest testowo wdrażane w wybranych przedsiębiorstwach. Ostateczny kształt programu powstanie na bazie wniosków zebranych z 20 firm, w których przeprowadzono testy. Wszystkim firmom, które wyrażą chęć udziału w badaniu udzielane jest wsparcie w postaci szkoleń z zakresu wykorzystania narzędzia. Szkolenia będą prowadzone przez ekspertów z SGH. Do końca marca 2014 r. trwa nabór do testów narzędzia.

Dla kogo?

Projekt PARP skierowany jest do właścicieli, menedżerów i osób odpowiedzialnych za działy kadr/HR/personalne, finansów oraz księgowości mikro, małych, średnich i dużych firm. Jego twórcy deklarują jednak, że beneficjentów będzie znacznie więcej. Jesteśmy przekonani, że informacje generowane w postaci raportów przydadzą się także inwestorom, przedstawicielom uczelni wyższych, organizacji pracodawców, audytorom czy analitykom finansowym. Skorzystają na tym także sami pracownicy – mówi Dr £ukasz Sienkiewicz, koordynator merytoryczny inicjatywy ze Szkoły Głównej Handlowej. W ramach projektu obędzie się szereg spotkań i warsztatów szkoleniowych dla przedsiębiorców oraz specjalistów zarządzających zasobami ludzkimi w firmach z całej Polski.

Wspólne cele

Miesięcznik będzie zaangażowany w szerzenie wiedzy o wpływie kapitału ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw oraz o właściwym wykorzystaniu potencjału kadr w firmach. W serwisie gazeta-msp.pl regularnie będą umieszczane zaproszenia na spotkania informacyjne i warsztaty szkoleniowe organizowane w ramach projektu. Na łamach Gazety pojawią się również informacje o postępach testowania narzędzia oraz publikacje poradnikowe dla MSP z zakresu skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi.

Więcej informacji o projekcie oraz kontakt do organizatorów dostępny jest na stronie: www.nkl.parp.gov.pl.

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Projekt PARP pod patronatem Gazety MSP

Miesięcznik zaangażuje się w szerzenie wiedzy o korzyściach wynikających z inwestowania w kadry. Wesprze upowszechnianie metod, służących efektywnemu wykorzystaniu zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach.

O projekcie

Głównym celem projektu jest zmiana świadomości polskich przedsiębiorców w zakresie zysków, płynących z rozwoju potencjału pracowników. Co to oznacza? Rentowność firm z sektora MSP jest silnie uzależniona od wiedzy i umiejętności pracowników. Wielu polskich przedsiębiorców wciąż jednak nie zdaje sobie sprawy z istoty udziału kapitału ludzkiego w wyznaczaniu pozycji firmy na rynku oraz efektywności jej działania. 

@@

Jak wynika z badań PARP, 88 proc. polskich przedsiębiorców traktuje wydatki na szkolenia pracowników w kategorii  kosztów. Kadra zarządzająca boi się łożyć na rozwój pracowników z obawy, że dobrze wyszkolona osoba opuści firmę w poszukiwaniu lepszych ofert. Dodatkowo przedsiębiorcy często nie potrafią skutecznie korzystać z gromadzonych danych o zespole. Tymczasem diagnoza aktualnej sytuacji personalnej jest kluczowa w procesie podejmowania decyzji kadrowych i strategicznych w każdym zespole. Wymierną korzyścią z oceny zasobów ludzkich jest także możliwość lepszej kontroli kosztów przeznaczanych na szkolenia kadry.

Szansa dla przedsiębiorców

PARP wspólnie z SGH chcą w sposób praktyczny przekonać biznesmenów, że inwestowanie w kadry zwyczajnie się opłaca. Głównym działaniem projektu jest opracowanie innowacyjnego, dopasowanego do realiów polskiego rynku narzędzia wyceny kapitału ludzkiego (w skrócie nazwanego NKL). Nowa metoda pomoże przedsiębiorcom zdiagnozować wartość i przydatność zasobów ludzkich firmy. Przyczyni się do ułożenia skutecznej i opłacalnej strategii rozwoju zespołu. NKL ma formę prostego arkusza kalkulacyjnego. Pozwala w sposób ustrukturyzowany gromadzić dane o kapitale ludzkim organizacji. Bada zarówno ilościowe jaki i jakościowe aspekty zasobów ludzkich, dostarczając w formie raportu wstępnych interpretacji wyników przeprowadzonych analiz.

NKL może być stosowane w firmach każdej wielkości. Nie wymaga dodatkowego oprogramowania, ani zatrudnienia specjalistów do obsługi. Zaletą inicjatywy jest również dostępność  narzędzia, które przedsiębiorcy z całego kraju już wkrótce będą mogli pobrać bezpłatnie ze strony internetowej projektu.

Aktualnie NKL jest testowo wdrażane w wybranych przedsiębiorstwach. Ostateczny kształt programu powstanie na bazie wniosków zebranych z 20 firm, w których przeprowadzono testy. Wszystkim firmom, które wyrażą chęć udziału w badaniu udzielane jest wsparcie w postaci szkoleń z zakresu wykorzystania narzędzia. Szkolenia będą prowadzone przez ekspertów z SGH. Do końca marca 2014 r. trwa nabór do testów narzędzia.

Dla kogo?

Projekt PARP skierowany jest do właścicieli, menedżerów i osób odpowiedzialnych za działy kadr/HR/personalne, finansów oraz księgowości mikro, małych, średnich i dużych firm. Jego twórcy deklarują jednak, że beneficjentów będzie znacznie więcej. Jesteśmy przekonani, że informacje generowane w postaci raportów przydadzą się także inwestorom, przedstawicielom uczelni wyższych, organizacji pracodawców, audytorom czy analitykom finansowym. Skorzystają na tym także sami pracownicy – mówi Dr £ukasz Sienkiewicz, koordynator merytoryczny inicjatywy ze Szkoły Głównej Handlowej. W ramach projektu obędzie się szereg spotkań i warsztatów szkoleniowych dla przedsiębiorców oraz specjalistów zarządzających zasobami ludzkimi w firmach z całej Polski.

Wspólne cele

Miesięcznik będzie zaangażowany w szerzenie wiedzy o wpływie kapitału ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw oraz o właściwym wykorzystaniu potencjału kadr w firmach. W serwisie gazeta-msp.pl regularnie będą umieszczane zaproszenia na spotkania informacyjne i warsztaty szkoleniowe organizowane w ramach projektu. Na łamach Gazety pojawią się również informacje o postępach testowania narzędzia oraz publikacje poradnikowe dla MSP z zakresu skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi.

Więcej informacji o projekcie oraz kontakt do organizatorów dostępny jest na stronie: www.nkl.parp.gov.pl.

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

UPC Biznes napędza innowacje

Udział w konkursie może wziąć każdy, kto działalność prowadzi od minimum roku i przedstawi wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na jej rozw&;j.
Każdy może osiągnąć globalny sukces.

Często postrzegamy innowacje wyłącznie przez pryzmat nowoczesnych technologii, czy ogromnych korporacji wydających miliony na działy rozwoju i badań. Jednak prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm zza oceanu. Nowatorskie podejście może kryć się w każdej dziedzinie biznesowej aktywności. Bez względu na to czy tworzymy aplikacje na smartfony czy prowadzimy firmę remontową lub piekarnię, świeże i nowatorskie pomysły mogą przerodzić potencjał każdej firmy w biznesowy sukces.

„Przez lata wsp&;łpracy z firmami przekonaliśmy się jak ogromny potencjał kryje się w ich pomysłach na biznes. Do tej pory wspieraliśmy przedsiębiorc&;w oferując im wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne, ale postanowiliśmy p&;jść o krok dalej – dać impuls i możliwości, by rozwinęli skrzydła. Tak narodził się pomysł organizacji konkursu „Think Big”. Naszym celem jest wsparcie tych przedsiębiorc&;w, kt&;rzy mają globalne ambicje i chcą je zrealizować wsp&;lnie z nami” – Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa to 99% firm w Polsce. Odpowiadają dziś za prawie połowę polskiego PKB, a pracuje w nich dw&;ch na trzech zatrudnionych. Wsparte doświadczeniem, wiedzą  i środkami na realizację dalszego rozwoju mają szansę kreować nowoczesny wizerunek polskiej gospodarki.

Daj szansę swoim pomysłom

Pierwszym krokiem dla przejścia z etapu planowania przyszłego sukcesu do jego realizacji jest wejście na stronę thinkbig.upc.pl lub na fanpage konkursu UPC Biznes. Think Big na Facebooku i wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Należy w nim opisać zar&;wno dotychczasową działalność, jak i innowacyjny pomysł na jej rozw&;j. Do udziału UPC Biznes zaprasza wszystkie firmy i osoby, kt&;re prowadzą działalność od minimum roku. Spośr&;d nich wybrane zostaną te propozycje, kt&;re połączą ambitne i innowacyjne cele z realnym pomysłem na ich wdrożenie.

By zdobyć nagrodę gł&;wną 40.000 złotych do swojego pomysłu w finale konkursu przekonać trzeba będzie jury, w skład kt&;rego wchodzą Dariusz Bogdan – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Michał Brański – wsp&;łtw&;rca Grupy o2, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, tw&;rczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka program&;w w TVN24 i Radiu PIN, Barbara Sielicka – redaktor prowadzący Bankier.pl oraz tw&;rczyni autorskiego cyklu „Kobiecy pomysł na biznes”, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca oraz Bartłomiej Gola – Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. W skład kapituły wchodzą r&;wnież Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska oraz Agnieszka Zawistowska – dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska. Za drugie miejsce przewidziano nagrodę w postaci 10 000 zł (dla 2 firm). Dla finalist&;w konkursu nagrody przygotowali także partnerzy konkursu – SpeedUp Group oraz Cowork.

Zgłoszenia do pierwszego etapu konkursu przyjmowane będą od 10. października do 18. listopada.
Finał zaplanowany został na połowę stycznia.

Partnerami konkursu „Think Big” są: Krajowa Izba Gospodarcza, SpeedUp Venture Capital Group, Cowork oraz media: Brief, Bankier.pl, Święto Kobiet Biznesu, Sukces Pisany Szminką oraz Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

UPC Biznes napędza innowacje

Udział w konkursie może wziąć każdy, kto działalność prowadzi od minimum roku i przedstawi wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na jej rozw&;j.
Każdy może osiągnąć globalny sukces.

Często postrzegamy innowacje wyłącznie przez pryzmat nowoczesnych technologii, czy ogromnych korporacji wydających miliony na działy rozwoju i badań. Jednak prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm zza oceanu. Nowatorskie podejście może kryć się w każdej dziedzinie biznesowej aktywności. Bez względu na to czy tworzymy aplikacje na smartfony czy prowadzimy firmę remontową lub piekarnię, świeże i nowatorskie pomysły mogą przerodzić potencjał każdej firmy w biznesowy sukces.

„Przez lata wsp&;łpracy z firmami przekonaliśmy się jak ogromny potencjał kryje się w ich pomysłach na biznes. Do tej pory wspieraliśmy przedsiębiorc&;w oferując im wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne, ale postanowiliśmy p&;jść o krok dalej – dać impuls i możliwości, by rozwinęli skrzydła. Tak narodził się pomysł organizacji konkursu „Think Big”. Naszym celem jest wsparcie tych przedsiębiorc&;w, kt&;rzy mają globalne ambicje i chcą je zrealizować wsp&;lnie z nami” – Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa to 99% firm w Polsce. Odpowiadają dziś za prawie połowę polskiego PKB, a pracuje w nich dw&;ch na trzech zatrudnionych. Wsparte doświadczeniem, wiedzą  i środkami na realizację dalszego rozwoju mają szansę kreować nowoczesny wizerunek polskiej gospodarki.

Daj szansę swoim pomysłom

Pierwszym krokiem dla przejścia z etapu planowania przyszłego sukcesu do jego realizacji jest wejście na stronę thinkbig.upc.pl lub na fanpage konkursu UPC Biznes. Think Big na Facebooku i wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Należy w nim opisać zar&;wno dotychczasową działalność, jak i innowacyjny pomysł na jej rozw&;j. Do udziału UPC Biznes zaprasza wszystkie firmy i osoby, kt&;re prowadzą działalność od minimum roku. Spośr&;d nich wybrane zostaną te propozycje, kt&;re połączą ambitne i innowacyjne cele z realnym pomysłem na ich wdrożenie.

By zdobyć nagrodę gł&;wną 40.000 złotych do swojego pomysłu w finale konkursu przekonać trzeba będzie jury, w skład kt&;rego wchodzą Dariusz Bogdan – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Michał Brański – wsp&;łtw&;rca Grupy o2, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, tw&;rczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka program&;w w TVN24 i Radiu PIN, Barbara Sielicka – redaktor prowadzący Bankier.pl oraz tw&;rczyni autorskiego cyklu „Kobiecy pomysł na biznes”, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca oraz Bartłomiej Gola – Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. W skład kapituły wchodzą r&;wnież Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska oraz Agnieszka Zawistowska – dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska. Za drugie miejsce przewidziano nagrodę w postaci 10 000 zł (dla 2 firm). Dla finalist&;w konkursu nagrody przygotowali także partnerzy konkursu – SpeedUp Group oraz Cowork.

Zgłoszenia do pierwszego etapu konkursu przyjmowane będą od 10. października do 18. listopada.
Finał zaplanowany został na połowę stycznia.

Partnerami konkursu „Think Big” są: Krajowa Izba Gospodarcza, SpeedUp Venture Capital Group, Cowork oraz media: Brief, Bankier.pl, Święto Kobiet Biznesu, Sukces Pisany Szminką oraz Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Autor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *